Mi az arduino?

Az Arduino egy nyílt-forráskódú hardver, szoftver és tartalmi felület kiterjedt közösséggel. Célközönsége mindenki, aki interaktív projekteket szeretne készíteni.

Az oktatási csapat és a küldetés

Az Arduino Education az Arduino oktatási szakértőkből, tartalomfejlesztőkből, mérnökökből és felhasználói élménytervezőkből álló elkötelezett csapata. Újgenerációs STEAM (természettudományos és művészeti) oktatói programok fejlesztésével és a tanárok, illetve diákok tanulási folyamatának támogatásával foglalkozunk.

Alkalmazások

Az Arduino technológia a következőkben van jelen:

Fejlesztés: széleskörűen alkalmazzák többek közt az egyetemi mérnöki képzésben, a dolgok internetében (IoT), robotikában, művészetben és tervezői munkákban is.

Oktatás: Számos középiskola használja termékeinket, hogy a gyakorlatias módszerek segítségével tantárgyakon átívelő tantervek céljait fejlessze gyakorlatias módszerek segítségével.

Játék: Általános iskolákban és otthonokban olyan Arduino által üzemeltetett játékok a fizikai programozás, logika, építő készségek és problémamegoldás világába nyújtanak bevezetést.

Pedagógiai célkitűzés

Az Arduino oktatási környezet a projektalapú oktatás kreatív folyamataira épül és a diákok interakcióira, illetve a csoportmunkára helyezi a hangsúlyt.